Monday, April 2, 2012

Rozita Che Wan Isteri Kedua Datuk Khalid Mohd Jiwa Adalah Fitnah

Rozita Che Wan dan Datuk Khalid Mohd Jiwa adalah Fitnah

Pelakon Rozita Che Wan menafikan Fitnah yang mengatakan beliau telah berkahwin dengan Datuk Khalid Mohd Jiwa iaitu suami kepada penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza. Isu hangat terkini  mengenai perkahwinan Rozita Che Wan dengan Datuk Khalid  bukanlah yang pertama kali dilemparkan kepada Rozita Che Wan tetapi ianya pernah tersebar pada tahun lalu dan dirinya telah pun menafikannya, malangnya fitnah tersebut telah dibangkitkan kembali.. mak ai...

Rozita Che Wan mungkin akan mengambil tindakan undang-undang terhadap penyebar fitnah

“Benda ini fitnah. Saya tak tahu macam mana isu ini boleh timbul dan siapa yang mula membangkitkan isu ini. Saya berkemungkinan akan mengambil tindakan kepada individu yang menyebar fitnah ini. Orang yang reka cerita ini patut bertanggungjawab kerana isu ini melibatkan orang lain,” tegas Rozita mengakui tidak boleh berdiam diri lagi.


“Ini kali ketiga saya dikaitkan dengan Datuk K. Dua tahun lepas pun benda yang sama dan benda ini boleh timbul lagi walaupun saya dah menafikan perkara ini. Mereka yang menyebarkan fitnah ini memalukan saya dan juga menjejaskan rumahtangga orang lain. Saya mungkin akan saman individu tersebut.”

Tambah ibu kepada dua anak lelaki ini, “Saya pun tak faham, jika betul saya berkahwin, tunjukkanlah bukti. Bagi saya, jika tak ada bukti, tak payah buat cerita. Benda ini semua fitnah. Bila tulis benda tak elok yang saya sendiri tak buat, pandangan masyarakat akan buruk terhadap saya. Selagi saya tak ambil tindakan, selagi itu orang tak akan berhenti bercakap.”



Sumber: Gua

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More