Monday, January 30, 2012

Aurora Salwa bersekedudukan dengan kekasih

Selepas dilemparkan dengan tuduhan enggan membayar hutang baru-baru ini, penyanyi Aurora Salwa sekali lagi dikaitkan dengan kontroversi terbaru yang mendakwa dia bersekedudukan dengan kekasihnya pula.

Aurora atau nama sebenarnya Salwa Md. Razak, 27, berkata tuduhan yang mendakwa dia tinggal serumah dengan kekasihnya yang juga bekas anggota kumpulan Max:247 iaitu Mohd Fairuz Shaari (Alloi) adalah satu lagi fitnah yang cuba disebarkan oleh bekas pembantu peribadinya untuk mencalar reputasinya.

“Dakwaan ini (bersekududukan) adalah satu lagi fitnah yang melampau. Selepas nama saya diburukkan dengan cerita kononnya enggan membayar hutang, kali ini dia (bekas pembantu peribadi) menuduh saya tinggal serumah dengan kekasih pula?

“Saya dan Alloi ada berbincang tentang perkara ini tetapi kami lebih senang mengambil pendekatan untuk bersikap tenang kerana ia adalah tuduhan yang tidak berasas sama sekali,” katanya.

Aurora berkata, dia mengakui kerap berkunjung ke rumah kekasihnya namun mereka tidak pernah berdua-duaan di dalam rumah kerana lelaki itu tinggal bersama keluarganya.

“Tuduhan itu tidak ada berasas kerana kami tidak tinggal serumah seperti didakwa. Alloi tinggal bersama orang tuanya.

"Kebetulan pula, hubungan saya dan ibu bapanya memang akrab. Malah, saya kerap berkunjung ke rumahnya atau tidur di sana atas pelawaan ibu Alloi,” katanya yang enggan ambil peduli dengan dakwaan liar tersebut.

Terdahulu, penyanyi yang popular dengan lagu Ahmad itu menolak dakwaan kononnya dia enggan membayar hutang sejumlah RM1,400 sehingga diburu oleh seseorang.

Sebaliknya, Aurora berkata wang tersebut telah dipinjam oleh bekas pembantu peribadi yang tidak lagi tidak lagi bekerja dengannya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More