Monday, January 16, 2012

Kim Kardashian mempergunakan Kris Humphries


Artikel baby-rina

Rupa-rupanya lamaran berkahwin yang dilakukan oleh Kris Humphries untuk mengahwini Kim Kardarshian adalah satu pentasan yang telah dirancang ole Kim Kardashian sendiri! Kris Humphries telah memberitahu kawan-kawan dan keluarga yang dia percayai bahawa Kim Kardashian yang sebenarnya merancang lamaran perkahwinannya untuk digunakan di dalam rancangan Reality "Keeping Up with the Kardashians".



Semasa episod Keeping Up With The Kardashian dimana Kim menunjukkan reaksi terkejut apabila Kris Humphries melamarnya di bilik tetapi sebenarnya Kim sudah tahu terlebih dahulu sebab Kim sendiri yang merancang segalanya.
Kris Humphries sebenarnya hendak melamar Kim Kardashian di Minnesota tetapi secara realitinya Kim yang mengawal bagaimana, di mana dan bila Kris boleh melamarnya, ini bermakna semua yang terjadi di Keeping Up with the Kardashians adalah satu pentasan dan drama yang telah diolah oleh Kim sendiri.


Walaupun Kim bukan Penerbit Eksekutif untuk rancangan Keeping Up with the Kardashian tetapi Kim mempunyai kawalan penuh untuk untuk menyunting apa yang boleh dipaparkan di dalam rancangan tersebut.

Sumber: Radaronline

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More