Thursday, January 12, 2012

Rumah Wardina dirompak (2 Gambar)

Rumah Wardina Saffiyah pengacara MHI dimasuki tiga perompak bersenjatakan parang dan tongkat awal pagi tadi dipercayai perompak indonesia.

Di bawah adalah beberapa petikan daripada cerita wardina sendiri apabila perompak memasuki rumahnya:

Selimut Wardina dibuka seorang lelaki bertopeng menyuruh dia diam..

Perompak: “SHHHHHH” “Barang kemas mana?” “Barang kemas mana?”

Wardina: “Saya tak pakai barang kemas, saya tak ada barang kemas” Yang ada pada saya cuma cincin arwah tinggalan nenek saya.“Ini saja yang saya ada, cincin nenek saya, nah ambil” (Cincin belah rotan dengan tiga butir berlian kecil)


Ketika dipukul Ikhwan di kaki dan kepala...
Perompak: “Saya tak kacau orang, saya tak kacau orang” dalam loghat Indonesia. Ikhwan memberi amaran keapda mereka “Jangan sentuh isteri saya”, “Jangan kacau anak saya”.

Kemudian tangan ikhwan diikat dan bersama imran anak mereka yang masih demam dibawa masuk ke bilik bersama wardina.

wardina sekeluarga terselamat apabila perompak mendengar bunyi motor pak jaga di luar rumah, sebab dilaporkan oleh anak jiran belakang rumah Farah yang nampak kelibat penyamun dari jendela.



Untuk cerita sepenuhnya daripada wardina sendiri klik sini website wardina



Gambar selepas penyamun melarikan diri, jiran-jiran datang.



Polis Forensik memeriksa tempat kejadian

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More