Monday, February 20, 2012

Gambar Rumah agam mewah Adele

Kawasan rumah agam Adele.

Kolam renang di luar rumah.

Kolam renang di dalam rumah.

Ruang dapur.

Bilik makan.

Bilik mandi.

Ruang tamu.



Adele

Adele baru-baru ini telah membeli sebuah rumah agam mewah di West Sussex, England bernilai 6 juta pound. Rumah agam ini mempunyai 10 buah bilik tidur, sebuah taman yang indah, dua kolam renang, di dalam dan luar, gelanggang tenis dan tempat pendaratan helikopter.

Adele Laurie Blue Adkins atau Adele bukanlah seorang penyanyi dengan latar belakang keluarga yang kaya, ditinggalkan oleh ayah sejak kanak-kanak, Adele dan ibunya hidup dalam keadaan yang sederhana. Adele dan ibunya sering berpindah dari satu apartment ke apartment murah yang lain di serata London, Adele dilahirkan di Tottenham, England berusaha keras untuk mendapat kehidupan yang lebih baik.

Berbekalkan bakat muzik yang dimiliki dan pengalaman pahit kehidupan keluarga dan percintaan, Adele telah mencipta lagu-lagu yang menjadi kesukaan ramai di seluruh dunia dan penjualan album terbarunya telah mencecah 21 juta di selruh dunia. Dengan pencapaian lain yang diperolehinya maka tidak hairanlah jika Adele kini mampu untuk membeli hartanah bernilai berjuta-juta pound.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More