Thursday, February 16, 2012

Video Lucah 30 saat heroin filem Karipap Karipap Cinta Melia Aimelia

Heroin Filem Karipapkaripap Cinta Melia Aimelia.


Video Lucah Melia Amelia selama 30 saat.

Kalau sekali sebut, pastinya nama Melia Aimelia tidak tersimpan dalam memori indah anda semua, tetapi jika kami sebut judul filem lakonan beliau. Aha!

Semalam kami ada dedahkan satu gossip yang mengatakan kami ada terima beberapa screenshot dari sebuah video separa lucah yang di’dakwa di’lakonkan oleh Melia Aimelia sendiri.

Lewat hari ini, kami berjaya terima video penuh berdurasi hampir 30 saat itu yang memaparkan aksi solo individu yang di’dakwa Melia Aimelia — heroin filem Karipap Karipap Cinta. Hmm.

Tidak akan kami siarkan video penuh individu tersebut tetapi di’bawah kami sertakan dua screenshot ‘manja’ dari video tersebut sebagai perbandingan buat Melia Aimelia yang di’dakwa terlibat secara langsung.

Sumber: Rotikaya

memandangkan screenshot eksklusif yang dipaparkan oleh rotikaya agak susah untuk memastikan ianya adalah Melia Amelia atau tidak, pastinya banyak yang masih mensangsikannya termasuk baby-rina sendri. Oleh itu jika baby-rina memperolehi video berkenaan baby-rina akan meletakkan download link video lucah Melia Aimelia di blog, bukan untuk mempromosi video tak senonoh ini tetapi sekadar untuk rakyat malaysia umumnya memastikan samaada ianya benar atau tidak dilakukan oleh Melia Amelia.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More