Sunday, March 25, 2012

Marilyn Manson Dan Teman Wanita Baru Lana Del Ray?

Marilyn Manson and Lana Del Ray in Berlin

Penyanyi Rock Marilyn Manson yang dikenali dengan lagu "Beautiful People" dan "Born To Die" digossip sedang bercinta dengan penyanyi Pop, Lana Del Ray, Marilyn Manson telah dilihat menyelinap masuk senyap-senyap ke dalam lif Hotel lima bintang Grand Hyatt di Berlin, Jerman, tempat penginapan penyanyi berusia 43 tahun ini.


Pada malam Rabu lalu, pasangan yang dikhabarka sedang bercintan-cintun ini dilihat menikmati hidangan di restoran Grill Royale di sekitar bandar Berlin menjelang Anugerah Echo pada malam Khamis, dan mereka dilihat meninggalkan tempat makan tersebut dalam sebuah van mini sejurus selepas tengah malam, menurut Jerman Publication BZ.

Barry Manilow, Marilyn Manson and Lana Del Rey at the backstage of Echo Music Awards in Germany

Marilyn Manson dan Lana Del Ray telah meluangkan masa bersama penyanyi veteran Barry Manilow di acara muzik tersebut, di mana Lana Del Ray membuat persembahan dengan menyanyi lagu hitnya "Video Games."

Marilyn Manson Ex-Girlfriend Evan Rachel Wood

Marilyn Manson Ex Wife Dita Von Teese

Marilyn Manson, sebelum ini pernah berkahwin dengan Dita Von Teese dan kembali single sejak berpisah dengan pelakon Evan Rachel Wood pada tahun 2010.
Kesimpulannya, penyanyi Rock Marilyn Manson ni walaupun citarasa lagu, muka dan gaya hidup yang agak err.. nampak ganas? tapi teman hidup/girlfriend dia cantik and nampak normal pulak ala-ala cerita "Beauty and the Beast" kan?. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More