Sunday, January 15, 2012

Adira bukan Les Hokay!


Selepas perhubungan yang terjalin bersama Hafiz selama 1 tahun terlerai kini ada pula gossip-gossip/fitnah yang menyatakan bahawa Adira atau nama sebnarnya Siti Adira Suhaimi 22 kini menjalinkan hubungan sejenis lagi, walaupun fitnah-fitnah yang mengatakan bahawa Adira ini Les telah dinafikan sekeras-kerasnya oleh Adira sejak ianya bermula tahun lepas tapi nampaknya ada yang masih ingin mencemarkan nama baik Adira dengan mengeksploitasikan perpisahan antara dia dan Hafiz.

berikut adalah petikan kata-kata Adira di dalam Mstar yang menafikan dakwaan liar ini:

“Gosip yang melampau itu adalah perkara lama dan saya tidak mahu mengingatinya semula. Ia sudah selesai.

“Saya tidak sangka pula dakwaan kononnya saya mengamalkan hubungan songsang itu kembali diperkatakan hingga timbul spekulasi bahawa ia menjadi punca hubungan saya dan Hafiz berkecai,”

Adira ingin membuka laman baru pada tahun 2012 ini untuk memantapkan lagi kerjaya seni dan bukan terus dihantui dengan gosip dan kontroversi yang menjejaskan reputasi.

“Sejujurnya, saya sangat sedih dan terkejut apabila gosip itu diperkatakan semula. Saya sangka apabila muncul tahun baru ini, perkara hitam itu sudah berakhir, malangnya ia terus menjadi bualan.

“Saya tidak pernah mengganggu atau menyusahkan hidup orang lain. Saya memohon agar cerita-cerita negatif ini dihentikan kerana ia mencemarkan reputasi saya dan keluarga,” katanya.

Seorang pengkid yang bernama Zack yang dahulu pernah dikatakan teman songsang Adira kononya telah terjalin semula selepas Hafiz dan Adira berpisah, Adira menafikannya dan menegaskan bahawa dia masih lagi "Perempuan Sejati"

“Gosip ini sangat memalukan tetapi sebagai hak milik masyarakat saya perlu hadapinya.

"Sekali lagi saya tegaskan bahawa saya masih lagi perempuan sejati yang mempunyai perasaan terhadap lelaki,”.



Si pembuat fitnah/gossip liar ni sudah-sudahlah "ENOUGH IS ENOUGH!" orang yang normal janganlah di Unnormalkan :P ...nanti jadi macam si Arif Alfian eee..yuckk.... GELiiii....
Kepada budak pengkid Zack... Insaflah...

1 comments:

umi said...

Kecantikan yang dimiliki penyanyi remaja ini sering mendapat pujian terutama daripada peminat yang sentiasa mengikuti perkembangan gadis ini sehingga ada yang mahu mengetahui rahsianya.

Bagaimanapun, ada juga di kalangan pihak-pihak tertentu mengandaikan bahawa penyanyi comel ini mengamalkan suntikan untuk kelihatan cantik.

Siti Adira Suhaimi, 21, mengakui kecantikan yang dimilikinya kini tidak ada sebarang kaitan dengan penggunaan suntikan tertentu malah dengan yakin dia mengatakan apa yang ada pada dirinya itu adalah semula jadi.

INGIN mempunyai kulit yg cantik seperti ADIRA AF .Adira telah mengamalkan produk syarikat SNE iaitu BEUTSKIN+ESSENCE perubahan ketara ialah kulit menjadi lebih gebu lebih cerah dan mencantikkan badannya dan ramai dikalangan artis sudah mula bertanya diatas perubahan tersebut. sekiranya ANDA ingin MENGGUNAKAN produk ini boleh dapatkan dari saya call/sms 0192542865 umi(rakan niaga juga diperlukan)

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Kandungan : 500mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR


* Diperkaya dengan esen tumbuhan super-platinum yang unik
* 100% pati tumbuhan dan senang diserap oleh sel-sel badan
* Menggunakan Teknik Pengekstrakan Superkritikal CO2 yang canggih, menjamin kepekatan yang tinggi dan kestabilan produk
* Menggalakkan metabolisme dan keseimbangan sistem badan
* Penjagaan kesihatan kulit melalui pembekalan khasiat yang diperlukan oleh kulit

Dos :
Dewasa : 2 kapsul sekali, 2 kali sehari

Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.


http://diriku-doktorku.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More