Sunday, January 15, 2012

Aidil Zafuan keluar rumah (rumahtangga kembali tegang!)


Aidil Zafuan Abdul Radzak 25 telah meninggalkan rumah yang didiaminya dengan isteri Rita Rudaini Mokhtar 36 di Sunway Damansara sejak seminggu lalu.
Rita menerima mesej daripada Aidil yang menyatakan dia mahu keluar rumah semasa Rita Rudaini bersama dua orang anaknya Airit Rayyan Rizqin 3 dan Airit Rafqa Arjuna berumur sembilan bulan berada di kampung di Kangar, Perlis.
Sekembalinya Rita Rudaini ke Kuala Lumpur pada 10 Januari lalu dia mendapati pakaian, kereta dan motosikal Aidil sudah tiada.
Ditanya adakah apa-apa perbalahan sebelum peristiwa itu, Rita memberitahu dia ada menegur sikap Aidil yang tidak bercakap benar mengenai satu majlis ulang tahun kelahiran ibunya, Azizah Arshad 59 yang diadakan di Seremban, Negeri Sembilan.
Kata Rita, dia agak berkecil hati kerana Aidil menyembunyikan majlis itu dan tidak mengajaknya untuk turut serta tetapi masalah tersebut dapat di selesaikan apabila dia membuat keputusan untuk tidak memanjangkan hal berkenaan.
Menurut pembantu rumah mereka kembar Aidil iaitu Zaquan Adha dan isterinya pelakon Ayu Raudhah turut membantu Aidil untuk keluar daripada rumah itu.

Pertengkaran Twitter Rita Rudaini dan Zaquan

Sumber: Mstar


Ingatlah anak-anak... usahakanlah apa saja ketegangan rumahtangga, jumpa kaunselor rumahtangga ke... ape ke.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More