Tuesday, January 17, 2012

Kim Kardashian's Reality show are Fake


What is a Reality TV?

Reality television is a genre of television programming that presents purportedly unscripted dramatic or humorous situations, documents actual events and usually features ordinary people instead of professional actors,


Keeping Up With The Kardashians yang sepatutnya adalah sebuah rancangan realiti ini bermakna ianya tidak menggunakan skrip untuk apa jua situasi yang terjadi, tanpa dirancang dan tidak berlakon pendek kata semuanya harus terjadi secara semulajadi.
Kris Humphries yang baru-baru ini diceraikan oleh isterinya Kim Kardashian selepas hanya 72 hari sebagai suami isteri menyatakan bahawa rancangan realiti bekas isterinya itu adalah lebih kepada satu pentasan drama daripada fakta.

Untuk membelakangi apa yang dikatakan oleh Kris Humphries adalah benar satu sumber yang berada dekat dengan situasi yang berlaku di Bora Bora di dalam episod Keeping Up With the Kardashian yang diperolehi oleh radaronline menyatakan:

"Kris was with Kim and her family in Bora Bora, and he playfully threw her in the sea. Kim emerged from the water, freaking out, with cameras rolling, shrieking that she had lost one of her diamond earrings, which are worth $75,000," the source says.



"Kim was crying hysterically, but then miraculously, one of her younger sisters found the earring in the ocean, where the group had been swimming. It was probably 6-8 feet deep, and Kris commented to Kim how unbelievable it was that the valuable earring was found as the current in the ocean in Bora Bora is very, very strong. Kim just said, 'I know,' with very big smile on her face."

Logik ke tak? Cincin berlian US75 ribu Kim hilang di dalam laut di Bora Bora kemudian adik Kim dapat jumpa balik di dalam laut yang dalamnya 6-8 kaki dan kemudian respon senyuman yang diberikan oleh Kim kepada Kris memang memberikan makna yang sinis.

Sumber: Radaronline

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More