Friday, February 3, 2012

Daniel Radcliffe kaki botol

Daniel Radcliffe semasa harijadi ke 21.

Daniel Radcliffe telah mengakui bahawa dia mempunyai masalah alkohol menyebabkan dia 'black out' setiap kali dia minum.

Ditanya jika dia mempunyai 'malam mabuk yang menyeronokkan' sebelum berhenti minum minuman alkohol pada bulan Ogos 2010, bintang Harry Potter berkata: 'Ya, tetapi saya tidak ingat mereka.

'Serius, dalam tempoh tiga tahun saya kuat minum alkohol saya "black out" hampir setiap kali."


Daniel Radcliffe yang sekarang ini berusia 22 tahun menambah bahawa beliau begitu bimbang dengan tingkah lakunya di mata orang awam apabila mabuk bahawa dia menjadi "suka menyendiri pada usia 20", minum arak sendirian di rumah.

'Minum arak adalah tidak sihat dan merosakkan badan saya dan kehidupan sosial saya. memang tidak boleh dipersoalkan lagi, 'katanya dalam satu temu bual.

'Saya tinggal dalam ketakutan yang berterusan dengan siapaa saya akan berjumpa, apa yang saya mungkin telah berkata kepada mereka, apa yang saya mungkin telah saya lakukan dengan mereka, jadi saya tinggal di apartmen saya selama beberapa hari dan minum sahaja.

'Saya menyendiri pada usia 20. Ia sungguh menyedihkan - ianya bukan saya. Saya adalah seorang yang menyeronokkan, sopan dan arak telah membuatkan saya jadi bukan diri saya sebenar.

'Sudah lama banyak yang berkata kepada saya, "Kami fikir anda mempunyai masalah," tetapi akhirnya baru saya sedar.'

Daniel Radcliffe mempunyai masalah alkohol sejak berumur 18 tahun.

Dengan masalah alkohol yang semakin teruk, dia bercakap dengan Gary Oldman, yang memainkan watak Sirius Black dalam filem Harry Potter dan melawan ketagihan alkohol pada tahun 1990-an.

Radcliffe berkata: "Saya bercakap dengan dia (Gary Oldman)sekali. Saya tidak mengatakan saya mempunyai masalah kerana saya tidak fikir saya ada masalah alkohol pada masa itu, tetapi saya memberitahunya saya berkongsi mentaliti beliau untuk mencari huru-hara.

'Beliau hanya berkata, "Anda tidak boleh terus berbuat demikian. Anda mempunyai terlalu banyak yang boleh merugikan diri sendiri ". Dan itulah yang telah membuka hati saya. Tetapi dia menhentikan saya bersendirian sahaja, Saya terpaksa menahan diri sendiri.

Dan menghentikan diri daripada minum arak telah menunjukkan saya dunia kebahagiaan yang saya fikir adalah mustahil. '

Daniel Radcliffe mengaku telah berhenti minum arak tahun lepas selepas dia menjadi begitu bergantung pada [alkohol] untuk menikmati apa saja.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More