Thursday, February 2, 2012

Payudara ahli kumpulan T-ara’s Ryu Hwa Young terkeluar Nip-Slip

Salah seorang ahli kumpulan perempuan Korea T-ara iaitu Ryu Hwa Young telah mengalami masalah pakaian (Wardrobe Malfunction)semasa mempersembahkan lagu Lovey Dovey di atas pentas, payudara Ryu Hwa Young terkeluar semasa membuat persembahan tarian solonya pada siaran secara langsung.

Kumpulan T-ara telah memenangi tiga anugerah (triple crown) dalam rancangan Inkigayo
pada episod 29 Januari lalu, tetapi malangnya, para penonton lebih sibuk dengan masalah pakaian yang berlaku pada Ryu Hwa Young.

Penyanyi berusia yang berusia 18 tahun ini melakukan tarian solonya dengan begitu bertenaga sekali semasa kejadian ini berlaku.

"Hwa Young masih sangat muda. T-ara Ryu Hwa Young berasa takut dan masih dalam keadaan terkejut kerana kejadian ini, "kata jurucakap syarikat itu dalam satu kenyataan." Ia adalah kejadian yang tak disengajakan. Pelekat yang memegang mikrofon di seluar dalamnya menjadi longgar kerana tarian bertenaga mereka.

Ryu Hwa Young (Hangul: ๋ฅ˜ํ™”์˜) adalah seorang penyanyi idol Korea Selatan dan merupakan salah seorang ahli kumpulan perempuan T-ara.
Hwayoung dilahirkan pada 22 April 1993. Kakak kembarnya Ryu Hyoyoung adalah ahli dalam kumpulan Coed School dan 5dolls, dengan perbezaan satu minit di antara mereka. Hwa Young masih belajar di Chonnam Girls High School.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More