Tuesday, March 6, 2012

Diana Mariana Punca Keretakan Rumahtangga Jimmy Shanley?

Jimmy Shanley

Dalam prosiding mahkamah hari ini, Jimmy Shanley,33, ada memaklumkan mahkamah bahawa isterinya Nursuhaila Eliani Suhaimy, 26, bertindak meninggalkannya ketika berbulan madu di Koh Samui , Thailand.

Jelas Jimmy, Suhaila bertindak demikian setelah berlaku pertengkaran di antara mereka berdua pada 19 Oktober 2010, iaitu hari kedua mereka berbulan madu. Jelas Jimmy Suhaila telah mendaftar keluar dari Hotel Mercure pada pagi 20 Oktober 2010 dan pergi ke Bangkok, Thailand tanpa persetujuannya.

“Selepas dia pergi ke Bangkok saya tidak dapat menghubunginya kerana saya tidak tahu nombor telefonnya di Thailand. Saya tahu aktiviti dia di sana melalui akaun Facebook miliknya. Isteri kata “Aku “Aku mai la sape pun, Diana Mariana tetap di hati. Okeylah... aku nak keluar pi enjoy jap. Enjoy untuk hilangkan stress.” Daripada maklumat itu, saya rasa defendan (Suhaila) sedang bersuka-ria di Bangkok,” ujar Jimmy pada prosiding di hadapan Hakim Syarie, Saharudin Selamat.

Apabila ditanya oleh peguamnya, Mohd Noor Raizan siapakah wanita yang dimaksudkan dalam Facebook itu, Jimmy memberitahu individu tersebut adalah teman Nursuhaila. Persoalannya, siapa sebenar Diana Mariana di sisi Nursuhaila? Ini kerana sebelum ini terdapat desas-desus yang mengatakan Suhaila menjalinkan hubungan istimewa dengan seorang wanita? Mungkinkah Diana adalah wanita yang dimaksudkan?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More