Saturday, March 31, 2012

(Gambar) Datuk Seri Yang Menjadi Pilihan Fouziah Gous

Fouziah Gous (gorgeous)

Pelakon jelita, Fouziah Gous akhirnya menjawab persoalan media mengenai hubungan cintanya apabila mengaku sedang intim dengan seorang ahli korporat berstatus duda dan memegang gelaran Datuk Seri.

Bercakap kepada sebuah portal berita, Fouziah mengenali kekasihnya itu sejak beberapa tahun dan hanya mula menjalin hubungan yang lebih serius sejak beberapa bulan yang lalu bagi mengenali hati budi masing-masing.

Gambar Datuk Seri yang dimaksudkan bermula huruf "F"

“Hati saya mula terbuka untuk rapat dengannya selepas melihat ketulusan dan kesungguhan dia untuk berkawan dengan saya.

“Malah, dia yang kebetulan rakan niaga abang saya ada menyuarakan hasratnya kepada abang untuk melamar saya.

“Masih terlalu awal untuk saya ulas panjang kerana kami sedang mengenali hati budi dengan lebih mendalam pada waktu ini,” katanya yang dipetik dari Mstar Online hari ini.

Aktres yang kini berusia 29 tahun itu sering dilihat bertemankan kekasihnya itu di beberapa majlis hiburan yang berlangsung sejak kebelakangan ini dan ia menimbulkan gosip mengenainya.

Sehingga kini, media yang sememangnya sangat mengenali Datuk Seri yang dimaksudkan itu dan menyifatkan beliau sebagai seorang yang mesra media.

1 comments:

baem said...

melepas aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More