Thursday, April 5, 2012

Laporan Polis Mengenai Keganasan Seorang Pengacara Rancangan Gossip

Biker Girl


Pada 1 April lalu seorang wanita berusia 29 tahun telah menjadi mangsa keganasan seorang pengacara rancangan gossip terkenal di Malaysia, dalam kejadian kira-kira jam 2.30 pagi, mangsa yang berada di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur bagi menyambut harijadi seorang rakan telah didekati oleh seorang perempuan melayu dan bertanya kepadanya "Adakah dia (mangsa) terpukul seseorang yang tak dikenali tanpa disedari". Susulan dari itu datang seorang lelaki terus menyepak muka mangsa tanpa berkata apa-apa sehingga mangsa terjatuh, tiba-tiba datang seorang lagi perempuan yang tak dikenali terus menyepak muka "mangsa" beberapa kali dengan kasut tumit tinggi yang kemudian dikenalinya sebagai seorang pengacara sebuah rancangan Gossip Popular di Malaysia.

Salinan laporan Polis Mangsa yang diperolehi Rotikaya


Walaupun telah di "strike out" nama pengacara dan rancangan tapi masih dapat dibaca bak kata pepatah melayu "Dah terang lagi Nak bersuluh" :)

dalam laporan tersebut menamakan pengacara ganas adalah Dira

Rancangan Melodi


Walaupun belum ada hitam putih atau kesahihan mengenai si pelaku tersebut, namun ramai yang sudah membuat spekulasi bahawa pengacara tersebut adalah Khaidhirah Abu Zahar atau Dira.

Khaidhirah Abu Zahar atau lebih dikenali sebagai Dira.


Dira

Dalam beberapa akhbar tabloid tempatan yang dikeluarkan sebelum ini, bekas isteri kepada Ash Gabba Gabba ini telah menafikan perkara tersebut. Dira turut memberitahu sebuah blog hiburan popular bahawa dia tidak mempunyai masa untuk ke pusat-pusat hiburan apatah lagi mencetuskan pergaduhan. Malah, dalam laporan akhbar The Star, Dira memberitahu pada hari kejadian beliau pergi membeli-belah bersama dengan keluarganya. :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More